vrijdag 13 juli 2012

Weekend!

Ah, weekend! Het is een hectische weekje geweest met werken, poging tot sporten totdat ik halverwege de week erg veel last kreeg van mijn darmen en ben ik naar de dokter geweest. Niets ernstigs zegt de dokter, toch voor de zekerheid medicijnen meegekregen. Twee dagen thuis gebleven van het werk en verder wachten, wachten, wachten totdat de pijn over was.

Maar goed, voel mij weer een stuk beter. Zou gisteren meedoen aan een hardloopwedstrijd de Beachrun maar toch besloten om niet mee te doen vanwege bovenstaand verhaal. Dus vandaag wel even aan de slag op de sportschool. Net fijn ontbeten, nieuwe VT Wonen een beetje doorgelezen en een beetje bloggen. De regen komt letterlijk met bakken uit de hemel dus vond dat ik een lekker warm ontbijtje had verdiend in de vorm van havermout.

 

IMG_0753

 

De havermout is als volgt aangemaakt:

* 150 ml magere soyamelk

* 100 ml water

* 40 gram havermout (eigen merk van de AH)

* 1 theelepel chia zaden

* halve banaan

Dit 5 minuten laten koken en als topping heb ik de andere helft van de banaan gebruikt met een theelepel kaneel en een eetlepel amandelboter (pindakaas van alleen amandelen).

 

We hebben een rustig weekendje voor de boeg: beide dagen sporten (krachttraining & cardio op de sportschool), vanmiddag lunchen bij een nieuwe lunchroom in de Weimarstraat waar ik al een tijdje naartoe wil gaan: Loolapolouza. Vandaag is er de EK triatlon op Kijkduin, misschien dat we daar even gaan kijken en morgen op kraam bezoek.

 

Ik ben bezig met het uitbreiden van deze blog, o.a. door meer pagina’s toe te voegen met o.a. foto’s van mijn havermout ontbijtjes. Hopelijk geeft dit je inspiratie om zelf gezond aan de slag te gaan!

 

Fijn weekend! Heb je ook een rustig weekend of is het volgeboekt met van alles?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten