zondag 21 oktober 2012

In de tussentijd…

IMG_0914IMG_0899IMG_0901

IMG_0917IMG_0916IMG_0907

 

In de tussentijd dat ik niet aan het bloggen was is het veel gebeurd en heb ik niet stil gezet…

* De herfst is begonnen, mijn favoriete jaargetijden! Rond half september heb ik de behoefte om weer naar binnen te gaan, het huis klaarmaken voor de koude maanden die in aantocht zijn. Ondanks dat ik niet zwanger ben en wij geen kinderen hebben krijg ik serieuze behoeften in nesteldrang: warme gerechten maken zoals soepen en stamppotten en de kaarsjes gaan weer aan

* Ik heb meegedaan aan de Dam tot Dam loop in Amsterdam, 16 km hardlopen. De race ging goed, het was een mooie ervaring maar voor voorlopig ben ik even klaar met het rennen van lange afstanden. Inmiddels maak ik weer geregeld gebruik van mijn lidmaatschap bij de plaatselijke sportschool en staat het sporten in het teken van krachttraining. Nogmaals, het rennen van lange afstanden is heel mooi maar de honger die je ervan krijgt, niet normaal! Ik heb zoveel extra gegeten de laatste weken om mijn lichaam aan te vullen nadat ik 16 tot 18 km had gerend. Het rennen is nu even op een laag pitje gezet; niet helemaal want het is voor mij een ideale manier om mijn hoofd leeg te krijgen na een drukke werkdag/week

* Het maken van Granola; mueslivlokken gemengd met gedroogd fruit en honing en dan 25 minuten in de oven. Echt, dit is lekkerder en goedkoper dan een pak cruesli die je koopt in de supermarkt!

Wat is het plan vandaag? Eerst even sporten en dan met man lief naar een markt in het Zeehelden kwartier en ‘s avonds eten met familieleden. Ontspannen voordat de drukke werkweek weer gaat beginnen…

Geen opmerkingen:

Een reactie posten